1η ημέρα, ώρα 19:00
Θα παίξουν οι μαθητές με τους δασκάλους τους στο βιολί, την κρητική λύρα, το μπουλγαρί, το κρητικό λαούτο, το θιαμπόλι, την κιθάρα, το δημοτικό τραγούδι και το Ηπειρώτικο πολυφωνικό τραγούδι. Επίσης, θα παίξει η μαντολινάτα του Κ.Ε.Μ.Φ.Α., ενώ η βραδιά θα κλείσει με τους μαθητές του λαϊκού κλαρίνου και του λαούτου (στεριανό και νησιώτικο) και την κομπανία του Δημήτρη Κώτσικα.
2η ημέρα, ώρα 19:00
Θα παίξουν οι μαθητές με τους δασκάλους τους στην τσαμπούνα, το σαντούρι, το ούτι και τα κρουστά. Θα τραγουδήσει η χορωδία του Κ.Ε.Μ.Φ.Α. (με την επιμέλεια της Ευαγγελίας Χαλδαιάκη) και θα παίξουν τα μέλη της λαϊκής ορχήστρας (με την επιμέλεια του Λευτέρη Μακρή), της ορχήστρας ανατολικής μουσικής (με την επιμέλεια του Αχιλλέα Τίγκα) καθώς και της Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής «Φοίβος Ανωγειανάκης» (με την επιμέλεια του Κώστα Τσαρούχη).
