Στον κήπο του Μουσείου Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων Φοίβου Ανωγειανάκη – Κέντρο Εθνομουσικολογίας
Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου, με το θερινό ηλιοστάσιο και την παραδοσιακή  γιορτή του Κλήδονα (οι ημέρες με το περισσότερο φως), έχει συνδεθεί και με την Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής. Έτσι, το Κέντρο Ελληνικής Μουσικής «Φοίβος Ανωγειανάκης» έχει καθιερώσει, κάθε χρόνο αυτή την περίοδο, μια μεγάλη γιορτή για την ελληνική δημοτική μουσική, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και διάδοση της μουσικής μας κληρονομιάς.

1η ημέρα, ώρα 19:00
Θα παίξουν οι μαθητές με τους δασκάλους τους στο βιολί, την κρητική λύρα, το μπουλγαρί, το κρητικό λαούτο, το θιαμπόλι, την κιθάρα, το δημοτικό τραγούδι και το Ηπειρώτικο πολυφωνικό τραγούδι. Επίσης, θα παίξει η μαντολινάτα του Κ.Ε.Μ.Φ.Α., ενώ η βραδιά θα κλείσει με τους μαθητές του λαϊκού κλαρίνου και του λαούτου (στεριανό και νησιώτικο) και την κομπανία του Δημήτρη Κώτσικα.

2η ημέρα, ώρα 19:00
Θα παίξουν οι μαθητές με τους δασκάλους τους στην τσαμπούνα, το σαντούρι, το ούτι και τα κρουστά. Θα τραγουδήσει η χορωδία του Κ.Ε.Μ.Φ.Α. (με την επιμέλεια της Ευαγγελίας Χαλδαιάκη) και θα παίξουν τα μέλη της λαϊκής ορχήστρας (με την επιμέλεια του Λευτέρη Μακρή), της ορχήστρας ανατολικής μουσικής (με την επιμέλεια του Αχιλλέα Τίγκα) καθώς και της Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής «Φοίβος Ανωγειανάκης» (με την επιμέλεια του Κώστα Τσαρούχη).